... چون میگذرد غمی نیست :) نیمه تعطیل.. نگین دنا...
ما را در سایت نگین دنا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4
بعضی از احوال پرسی ها عجیب به دل میشینه
یهو میگه تو چی شدی؟؟ چته؟؟؟ حرف بزن؟؟؟
و هر در ظاهر هیچ محبتی تو این صحبت هویدا نیست
ولی وقتی با حوصله میشینه با حرف هات و گوش میده و هی سوال میپرسه که این طوری هم هستی؟ این رفتارم داری؟؟ و... آدم متوجه محبت ش میشه :)
نگین دنا...ما را در سایت نگین دنا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16
چه بسیار شاعرانی که سرودهاند:
“این نیز بگذرد”
اما تو بدان! زندگی را به امید گذر این و آن سر کردن، قمار عمر است و باختن مدام امروز به سودای فردا.
ای بسا که «تو» پیش از «این» بگذری.
«زندگی جمع امروزهاست، باقی روزها یا خاطرهاند یا خیال.»
ما را در سایت نگین دنا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34
ما را در سایت نگین دنا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 190
چه سوت و کور شده
قبل کنکور چه برو بیایی داشت اینجا :)))
مزاحم داشت
مخاطب داشت
خلاصه شاخی بود واسه خودش
ولی الان پرنده پر نمیزنه.
و بازدید امروز وب 1 نفر بوده که اونم خودم بودم :))))))
صد سال کامنتی نیومده :)))))
اصبحت امیرا و امصیت اسیرا :)))))
نگین دنا...ما را در سایت نگین دنا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 233