شارژ از طرف یه شخص مجهول :(

خرید بک لینک

دم اونی که شارژ میگیره برام و نمیدونم کیه گرم :)))) 

منم تک خوری نمی کنم :) 

ولی واقعا چرا یه نفر باید مدت ها ناشناس طور برا یکی دیگه شارژ بگیره؟؟؟؟ 

آخه یه بار اشتباه دو بار اشتباه چند بار یه نفر میتونه اشتباه کنه؟؟؟؟؟ 

اگه اشتباه نمی کنه و اگاهانه میگیره چرا خودشو معرفی نمی کنه؟؟؟؟ 

پی نوشت : اول شخص اگه هنوز هستی و اینجا رو میخونی احیانا تو نیستی؟؟؟؟ 

پی نوشت 2 : راستی یه حدس های جدید راجب ت زدم :) که احتمالا دیگه اشتباه نمیکنم 

نگین دنا...

ما را در سایت نگین دنا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت: 0:26

صفحه بندی